7 czerwca 2010

Alcohol Ink - kurs


Na dziś przygotowałyśmy dla Was kurs, abyście mogły zaczerpnąć czegoś nowego, warto spróbować, bo zabawa z tuszami alkoholowymi jest niesłychanie przyjemna, a do tego możemy uzyskać piękne, oryginalne efekty w naszych pracach.

Mini kursik przygotowała dla Was Nasza Gosia - Kreffcik:

Witam w ten słoneczny dzionek, wieczór :) .. mam nadzieję, że dla Wszystkich jest on tak słoneczny jak dla mnie :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać sposób wykorzystania Alcohol Ink.
Użyłam folii, która daje najlepszy efekt i na której tusze alkoholowe się nie rozmazują. Pokropiłam folię tuszami, pomogłam sobie aplikatorem. Na folię nadają się tylko tusze StazoOon (też są tuszami alkoholowymi), więc wykorzystałam je w stemplowaniu kształtów kwiatków. Wykorzystałam również tło Primy "nutki" - które potraktowałam puncherem kwiatem. Wszystko możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej, mam nadzieję, że przekonałam Was do tego rodzaju tuszy i każda z Was będzie miała ochotę na wypróbowanie możliwości tego produktu :)






A oto przykładowa kartka, w której zostały wykorzystane powyższe elementy, oczywiście wykonana przez Gosię:



Dziękujemy Gosi za tą dawkę inspiracji - mamy nadzieję, że zachęciłyśmy Was do spróbowania nowej techniki, dzięki której będziecie mogły stworzyć oryginalne dodatki, papiery i inne ozdobne elementy do Waszych kartek, albumów, notesów czy LO :)
W naszym sklepie znajdziecie bogatą ofertę tuszy Alcohol Ink - każdy znajdzie dla siebie odpowiednie kolory - serdecznie zapraszamy :)

Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: