3 października 2010

Design Team - Kreffcik


Witam wszystkich :)


Od kiedy pamiętam coś tam tworzę... ściany maluję, szydełkuję, haftuję, bukiety układam... i scrapuję. .. :)

Przygodę scrapową zaczęłam z Forum Wizaż, potem było Forum Scrapbooking gdzie poznałam dużo fajnych ludzi, a między innymi Leeykę. No i dzięki Leey'ce od 2008 roku C4Y to moje oczko w głowie, mój drugi dom. :)

Bardzo się cieszę z współpracy z DT.

Myślę, że każda z Nas ma swój klimat który ją wyróżnia ... i robi nie tuzinkowe prace.


Mój styl ...hihihih .... :).. ??
Kocham życie. A życie to dla mnie kolor , uśmiech i przede wszystkim pozytywizm . :)
I tym ...... tak myślę cechują się moje prace.

A oto parę moich prac:














Mój blog to http://krefftscrap.blogspot.com/.



Życzę miłego oglądania wyczynów DT - Craft4You

Zapraszam :)


Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Kardamonowa pisze...

;) Właśnie to się czuje - że kochasz życie. Jest tyle radości w Twoich pracach.