3 listopada 2010

CZYTAM I PISZĘ :)

Witam serdecznie w kolejną środę :). Dzisiaj chciałabym pokazać coś co na pewno przyda się osobom, które dużo czytają. Przygotowałam ZAKŁADKI do książek. Komplet zakładek.

Są nieduże - 8,5x5cm - usztywnione wewnątrz "kartą doładowującą" :). Karty okleiłam papierem Basic Gray - Basic White Zestaw Papierów Ozdobnych 15x15cm. Są wyśmienite jako tło!

ZAKŁADKI - PRAWA STRONA

Na prawej stronie zakładek dodałam: urocze mini guziki Tiny Buttons Shapes- Botanical, bezbarwne kroki akrylowe z zestawu Dew Drops Hydrangea oraz kropki wykonane Glossy Accents. Dodatkowo z zasobów własnych kwiatki szydełkowe, dratwa i duże guziki.

ZAKŁADKI - LEWA STRONA

Lewą stronę pozostawiłam skromną - bez dodatków - w końcu to zakładki do książki :). Dodałam tutaj tylko napisy: smile, enjoy i be yourself z zestawu stempli Everyday Sentiments.

---------------------------------------

Zakładki niewielka rzecz to tak z rozpędu dorobiłam jeszcze MIKRO NOTESIK. Papiery wykorzystałam te same co w zakładkach, guziki też. Dodałam jeszcze tylko zawieszkę: Made With Love. Ach zapomniałabym napisać, że bazą tego notesika są dwie pozostałe zawieszki: z zestawu zawieszek tekturowych: zawieszki do kluczy – Tickets.

I tak się mój MIKRUS prezentuje :) :


----------------------------------------------------

Nie byłabym sobą gdybym znów jakiegoś prezentu nie chciała komuś dać! Tak i tym razem będzie :D.

OGŁOSZENIE!!!
ODDAM KOMPLET ZAKŁADEK W DOBRE RĘCE!!!


Chętni do przygarnięcia zakładek proszeni są o pozostawienie w komentarzu pod tym postem informacji o: TRZECH ULUBIONYCH KSIĄŻKACH!!!

Czekam do wtorku 16.XI (do północy). Losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się w środę 17.XI.


Będzie mi bardzo miło jeżeli będę mogła wysłać do kogoś komplecik ZKŁADKOWY!

-----------------------------------

Na koniec jeszcze przypomnę o:

- dzieleniu się MARZENIAMI - do 9.XI (do północy) - na chętnych czeka PREZENTOWY album :)
- wspólnym kartkowania z Anią-Enczą - jeszcze do jutra: 4 listopada

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejną środę z Renią :D.

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

8 komentarzy:

Tores- pisze...

Zakładki są śliczne, takie ekologiczne i czyste, podobnie jak notesik - bardzo mi się podobają. Mam tylko uwagę co do ich użytkowości - zawsze uważałam, że podstawowym wymogiem, który powinny spełniać zakładki, to bycie płaskimi :) Bo jak wsadzić w książkę takiego grubasa z guzikami? :)

asica.p pisze...

1.Nicholas Evans- Serce w ogniu
2.Jodie Picoult-wszystkie książki ale jak mam wskazać jedna to będzie "Dziesiąty krąg"
3.Whiliam Wharton "Spóźnieni kochankowie"

i nie mam nic przeciwko temu,żebyś mnie wylosowała:P

Karmeleiro pisze...

prześliczne! i takie Twoje, Reniu!

1. Piątkowy Klub Robótek Ręcznych, Kate Jacobs
2. Wszysko Czerwone, J. Chmielewska
3. Extra Virgin, Annie Hawes

Anabel pisze...

jedyne w swoim rodzaju :)

1."Kłamczucha" Małgorzata Musierowicz
2."TYLKO BEZ CAŁOWANIA!" Grzegorz Kasdepke
3."Polowanie Na Czerwony Październik" Tom Clancy

-Renia- pisze...

Jest mi niezmiernie miło, że dzielicie się ze mną swoimi ulubionymi książkami :D...

Tores - dziękuję za zwrócenie uwagi na moje zakładki :) - co do ich użytkowości to teoretycznie masz rację! nie do każdej książki da się włożyć takie zakładki jak moje - ale już kiedyś przetestowałam ciut grubsze zakładki i u mnie zdały egzamin :) - w tych pokazanych w tym poście faktycznie te duże guziki mogą komuś przeszkadzać (ale specjalnie są tak zamocowane, żeby można było je zdjąć :)) - a pozostałe ozdoby nie powinny przeszkadzać :)

Każdy lubi coś innego i to jest fajne! Inaczej byłoby nudno :D.

Pozdrawiam serdecznie!

maj. pisze...

Zakładki cudne! Moje książki są tak zczytane, że grubość im nie zaszkodzi ;D. Tylko trzy ulubione to jakoś mało, ale ..1/ Świat Zofii (Gaarder), 2/ Ojciec Chrzestny (Puzo) i....Anna Karenina?

Edyta pisze...

Ja ostatnio zaczytuję się w książkach Moniki Szwai. Właściwie mogłabym wymienić wszystkie tytuły jej książek ale niech będą trzy: "Jestem nudziarą", "Klub mało używanych dziewic", "Powtórka z morderstwa".

piedra preciosa pisze...

Przepiękne zakładki! Bardzo by mi się przydały zwłaszcza, że czytam 2 książki na raz, a i trzecia by się znalazła :)
1. "Firmin" Sam Savage Najwspanialsza książka jaką kiedykolwiek przeczytała. Ogromnie polecam.
2. Cała seria Czysta Krew, ale wskażę pierwszy tytuł "Martwy aż do zmroku" Charlaine Harris
3. Także cała seria Domu nocy "Naznaczona" P.C. Cast + Kristin Cast

Ps. A czy mogłabym być zachłanna? Notesik by się przydał :)