10 listopada 2010

ŻEBY NIE ZAPOMNIEĆ!

Witam serdecznie w kolejną środę! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś co zrobiłam dla siebie jako przypominacz. Powoli robimy już kartki z życzeniami, szykujemy prezenty - zaczynamy przygotowywać się do Świąt. Uwielbiam robić rodzinie i znajomym prezenty. Jak przyjdzie "odpowiednia" pora to pewnie zrobię kilka kartek :). Chciałabym jednak nie zapomnieć o czymś dla mnie najważniejszym! Święta Bożego Narodzenia są dla mnie osobiście przede wszystkim okazją do świętowania narodzin Jezusa!

Dlatego zrobiłam bardzo prostego "scrapa", który ma mi przypominać o tym co jest dla mnie w tym czasie najważniejsze! Scrap bez zdjęcia i bez tytułu, ale za to z ważnymi dla mnie słowami... Taki zadumany...


Wykorzystałam tutaj papiery Webster's Pages z kolekcji Winter's Wings: Swan's Lake Paper (baza LO), Season of White, Snowflakes and feathers Paper. W każdym rogu LO są dodane wycięte elementy.

W dodatkach ograniczyłam się do: kropek akrylowych z zestawu Dew Drops Hydrangea oraz Dew Drops Cherry Chocolate oraz kropek zrobionych preparatem Glossy Accents. Preparatem tym też poszkliwiłam kwiaty i żurawinę :).


Pogoda za oknem jest tak kiepska, że nie było sensu robić dodatkowych zdjęć ze szczegółami...

-------------------------------------------------

Mamy dzisiaj środę 10.XI co oznacza, że nadszedł czas na wylosowanie OSOBY, do której wyślę PREZENT!!! Albumik PREZENTOWY!

W losowaniu wyręczył mnie random.org i wylosował szczęśliwy komentarz :).

Autorką tego komentarza jest: asica.p! Serdecznie gratuluję!! Proszę wyślij mi swój adres na maila: wesole.robotki.reni@gmail.com.


Wszystkim serdecznie dziękuję za podzielenie się swoimi marzeniami!!!
Gdybym mogła spełniłabym je wszystkie :).


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam za tydzień.

-Renia-

Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

asica.p pisze...

ahahaha
ale fajnie:)
piszę maila

Kreffcik pisze...

Gratuluję :)