28 lutego 2011

Święta....

.... niby tak dawno, a to dopiero 2 miesiące temu. Każda z Was na pewno ma jeszcze końcówki papierów Świątecznych. Ja mam nawet niektóre nieruszone jeszcze:) Najwięcej mam pozostałości po zestawie Winter Joy . Postanowiłam pozmieniać je stempelkami, embossingiem i wykorzystać na inne okoliczności :)

Tu wykorzystałam stempelki - kółka różne rodzaje:



tu stempelki kwiatki - takie jakie miałam w domu :)



Dodałam tasiemkę, wzór wycięty puncherem i powstała taka kartka.




Do tego papieru wykorzystałam ten stempelek




tu powyższy stempelek i ten puder





i powstała taka kartka:


A tu jeszcze taka karteczka z motylkiem i z tym co znalazłam w szufladzie :)


Życzę udanych zmian wizerunków papierów :)



Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Unknown pisze...

Super pomysł ze stemplowaniem !

Magdalena Deberny pisze...

Świetne pomysły - na pewno spróbuję :)