15 marca 2011

Słodziak na poprawę humoru

 Chyba jednak pospieszyłam się z ogłoszeniem wiosny :-(( W każdym razie dzisiaj pogoda już nie tak radosna...

Hmmm, jakby tu sobie poprawić nastrój... Najlepiej oscrapować jakieś fajne zdjęcie dzieciowe! :-))

Mój starszak jest bardzo fotogeniczny, lubi pozować i ma sporo zdjęć, na widok których uśmiech sam się pojawia :-) Jedno z takich zdjęć wybrałam na dzisiejszą pracę.


 Wykorzystałam tag journalingowy Maya Road - niekoniecznie trzeba na nich coś zapisywać, prezentują się świetnie jako element czysto dekoracyjny :-) Dodałam też ćwieki-mini guziczki z tego zestawu (teraz w dobrej cenie!)


Taśmy Tima Holtza są naprawdę świetne: łatwe w użyciu, w pięknych wzorach, i taaaaaaaaakie długie! :-)


Akrylówki Jenni Bowlin są fantastyczne! Można je stosować używając aplikatora buteleczki, albo jak zwykłe akrylówki, nabierając pędzelkiem wprost z butelki. Spróbowałam wykonać kolorem Brown Sugar chlapania na moim LO - okazało się, że nawet przy dużym rozcieńczeniu nie zmieniają koloru, szybko schną - a przy tym mają cudowne kolory. Naprawdę polecam!


(LO zrobilam według mapki Ibiska w Art-Piaskownicy)

Zauważyliście, że znów użyłam świątecznych papierów? Ale dość tej zimy, za tydzień coś zupełnie innego! :-)

pozdrawiam
Oliwiaen

  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

KOLOROWY ptak pisze...

Świetny słodziak :)