21 kwietnia 2011

Warstwy

Witajcie,
Gorący czas teraz. Większość z nas pochłonięta jest przygotowaniami do świąt. Napewno jednak znajdziecie chwilę na scrapowanie, mi zawsze poprawia nastrój. Co by tu dziś ....?
No właśnie, może pozostawić wybór losowi.
Kilka rzuconych skrawków i wyzwanie - jak je ze sobą połączyć, stworzyć coś fajnego, klimatycznego, jednocześnie nie przesadzić z dekoracją.
Dziś zaszalałam a wyzwanie nie było proste. Kolory jasne ale papiery mocno wzorzyste. Aby nadać kartce trochę lekkości dorzuciłam jasne storczyki i zastosowałam moje ulubione warstwy które pozwalają stworzyć ciekawe, przestrzenne prace.

Do wykonania kartki wykorzystałam:
- papier Pink Paislee Butterfly Garden: Butterfly Wings
- papier BO BUNNY Gabrielle: Cuts Out
- ozdobne naklejki BO BUNNY Gabrielle: True Friends Stickers





Chwila przyjemności i czas wrócić na ziemię czyli sprzątanie, gotowanie ...

Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć
zdrowych, wesołych i rodzinnych Świąt.

Do usłyszenia za tydzień.
Pozdrawiam,
Ania_Encza


1 komentarz:

IWA pisze...

Karteczka jak zwykle cudna!