4 maja 2011

ANGIELSKIE RÓŻE - WYNIKI

Dzisiaj krótko i na temat :).

W wyzwaniu kolorystycznym "ANGIELSKIE RÓŻE"udział wzięły:
- Domita - i jej uroczy album
- edycie350 - i pomysłowa kartka.

Obie prace BARDZO mi się podobają i OBIE PRACE zostaną NAGRODZONE!!

Dziękuję za udział w wyzwaniu!!!

Dziewczyny proszę o wysłanie na adres: asia@craft4you.pl swoich danych adresowych :) - żeby nagroda niespodzianka od sklepu craft4you.pl mogła polecieć do Was.

Pozdrawiam serdecznie.

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękuję Reniu za inspirację kolorystyczną oraz wyróżnienie albumu :) gratulacje dla edyta350 ! :)

Edyta pisze...

Ja również dziękuję. Jak pisałam na swoim blogu ta kolorystyka ogromnie mi się spodobała. Uświadomiła mi też, że muszę się zaopatrzyć w papiery bardziej kobiece (kwiatowe) bo dotychczas z racji tego, że mam synów kupowałam papiery głównie pod nich. A Twój cudowny scrap uświadomił mi, że mogę przecież zrobić coś dla siebie.
Dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla domity.