14 czerwca 2011

Umiarkowany glam

Tak jak Renia nie przepada za robieniem kartek, tak ja nie przepadam za niektórymi kolorami. I najczęściej po prostu ich nie używam :-D Ale zgodnie z noworocznym postanowieniem (i muszę przyznać, że idzie mi nie najgorzej ;-)) od czasu do czasu  sięgam po paletę daleką od ulubionych ;-)

I tak oto powstała dzisiejsza kartka, której styl określiłabym jako umiarkowany glamour :-)


Do jej wykonania użyłam mieszanki papierów K&Company (Julianne), DCWV (Street Lace) i Graphic45 (arkusz Extravaganza z kolekcji Le Cirque) - zgodnie z postanowieniem wykorzystywania resztek :-)

Jako, że glamour to blask, górna połowa kartki lśni brokatami :-) Tekturową ramkę Maya Road zabarwiłam tuszem Aged Mahogany, a potem pokryłam warstwą brokatu Burgundy. Natomiast różyczki Primy (większa z zestawu Moulin Rouge i mniejsze Mini Roses) muśnięte są brokatem Icicle, którego duże drobinki ładnie dopasowują się odcieniem do pokrywanego przedmiotu.


Glamour to także mocne kolory i wyraziste wzory, i na tym skupia się dolna połowa kartki - widać tu dokładnie wszystkie desenie papierów:


Może jednak nie taki diabeł straszny? Pracowało się nad tą kartką całkiem przyjemnie! :-)

Przy okazji ponowię prośbę do JagaBa o adres - zawieszka czeka!!


 Wszystkim zaś życzę pięknej pogody na te ostatnie dni roku szkolnego :-DD

I do zobaczenia na zlocie!!!

Oliwiaen


PS. W kartce wykorzystałam mapkę Ibiska z Art-Piaskownicy.

  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

asica.p pisze...

Maju Jaga na zlocie będzie:)