28 czerwca 2011

Wyjątkowo bez tytułu

Witajcie w ostatni wtorek czerwca :-)

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, zwłaszcza dzisiaj za oknami nieco szaro, buro i ponuro - i traf chciał, że w takich właśnie burych barwach papierów (z kolekcji Love Games Glitz: Stripe i Damask) jest mój dzisiejszy LO, choć, mam nadzieję, wcale ponury nie jest.



Scrap z moim starszakiem powstał na fali dużych zmian w jego i naszym życiu: kilka dni temu zakończył edukację przedszkolną, a od września zasiądzie w szkolnej ławce. Jakiej rady można by mu udzielić u progu nowego etapu życia? Przeglądając papiery z projektanckiego pudełka, znalazłam arkusz Kaisercraft z kolekcji Chapter One, o bardzo adekwatnej nazwie "Reflect", cały zadrukowany złotymi myślami i przysłowiami. Wśród nich znalazłam jeden cytat, który wydał mi się najbardziej odpowiedni. On właśnie, obok zdjęcia zamyślonego synka, stanowi motyw przewodni mojego LO bez tytułu, i pełni równocześnie rolę journalingu. Pocięłam go na kawałki i ułożyłam rozsypankę pod zdjęciem.

Jako baza pod tekst posłużyły skrawki taśm Tima Holtza, a owe marzenia do spełnienia symbolizuje tekturowa gwiazdka (naklejka Basic Grey). W tle widać również maskę z zestawu Borderline, oraz stylizowaną na rolkę filmową plastikową taśmę.
Jako, że LO powstał na tle upływającego czasu, czas ma również swoją reprezentację, w postaci tarcz zegarowych Maya Road, dostępnych w Craft4You bodajże 2 lata temu - tak, chomikuję je od tamtego czasu :-DDD. Są tu również ćwieki Bo Bunny z zestawu, nomen omen, Timepiece:

 

Jak widać, nie oparłam się chęci użycia kwiatów - to białe Primy z zestawu Wildflowers Pillar pack - uwielbiam je, dają tyle możliwości alterowania i adaptowania do własnych potrzeb! Tutaj delikatnie podkolorowane mgiełkami z zestwu Prima's Favorites.

I tak oto, w nieco nostalgicznym i refleksyjnym nastroju rozpoczynam wakacje ;-))

Zaglądajcie tutaj, bo nasza drużyna nie próżnuje - i pamiętajcie o wyzwaniach, które znajdziecie na pasku po lewej stronie :-))

do zobaczenia
Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Aida Domisiewicz pisze...

Świetny, mający wiele cudownych detali LO! Cudowny klimat stworzyłaś!

Pampuch pisze...

Świetny LO , piękne kolorki:0
Nie wiem gdzie mieszkasz , ale u mnie w Łodzi jest bezchmurne niebo i upał :)