19 lipca 2011

Gry miłosne ;-))

 Witajcie w kolejny wakacyjny wtorek! :-)

Porządki w magazynach Craft4You - i w moim pudełku projektanckim - nadal trwają. I w ramach tychże porządków sięgnęłam po kawałek arkusza Damask z pięknej kolekcji Love Games firmy Glitz. Kolekcja utrzymana w tonacji czarno-beżowo-jasnoczerwonej kojarzy się z kolorami uczuć silnych, czasem gwałtownych, na pewno nie letnich... Postanowiłam więc zrobić kartkę miłosną - wszak uczucie można wyznawać nie tylko w Walentynki :-)


Jako bazy pod papier damaskowy użyłam czarnego kartonu i resztki czerwonego arkusza z kolekcji...Bożonarodzeniowej (tak, tak, porządki sięgnęły naprawdę głęboko ;-)) W nawiązaniu do nazwy kolekcji, pod ozdobną wstążką umieściłam kartę-asa, wyciętą z arkusza Music Sheet (który oszczędzam i tnę po kawałeczku właśnie ze względu na owe karty ;-)) Piękny, błyszczący soczystą czerwienią kwiat to kwiat z zestawu Petunia Opus, oryginalnie fioletowy, kolor zmieniony Glimmer Mist : -) W środku blasku dodają brokaty Black Diamond i Christmas Red.


Czerwonym brokatem zaakcentowałam również wytłoczenia na czarnej etykiecie, które z daleka byłyby niewidoczne. Resztę kartki pozostawiłam pustą - sam piękny wzór papieru jest wystarczającą ozdobą, nieprawdaż?


Kartkę tę dedykuję pewnej Osobie, którą kocham, a która dzisiaj ma urodziny :-))

A Wam życzę wspaniałego słońca i udanego wakacyjnego wypoczynku wszystkim urlopowiczom! :-)

Oliwiaen




  Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

IWA pisze...

Prosta i piękna!

angel pisze...

Piękna!

Aida Domisiewicz pisze...

wyszła świetna!

Natka pisze...

Kartka naprawdę prześliczna!