3 lipca 2011

Warstwowiec i wyniki wyzwań

Witajcie weekendowo:)

Mam nadzieję że pogoda nie popsuła nikomu planów wakacyjnych.
Na szczęście w scrapowaniu deszcz nie przeszkadza a czasem nawet pomaga :)
Na dzisiaj przygotowałam scrapa mocno warstwowego. Uwielbiam warstwy i jedynym ograniczeniem w ich wykorzystawaniu jest przechowywanie scrapów.
Ponieważ ten dzisiejszy jest wyjątkowo, mocno warstwowy czeka na oprawę w ramkę i zawiśnie w pokoju mojej córki z czego oczywiście sama zainteresowana jest niezwykle zadowolona:)
Do wykonania pracy wykorzystałam:
- papieru Glitz Afternoon Muse: Stripe
- papieru Glitz Love Games: Polka
- ćwieki BO BUNNY Timepiece 
- dziurkacza MS Monarch Butterfly
- zestawu papierów Prima Marketing Moulin Rouge




A teraz wyniki dwóch ostatnich wyzwań.

Wyzwanie:
Alterujemy pudełka
Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszone prace.
Ogromnie mnie Cieszy Wasz udział w wyzwaniach
oraz kreatywność jaką prezentujecie.

Chciałabym wyróżnić dwie prace:

Doroty_mk


oraz Moriony


Wyzwanie:
Dziecinny folder

Jesteście niesamowite!
Niektóre z Was przygotowały więcej niż jedną pracę
za co bardzo Wam dziękuję:)

W tym wyzwaniu chciałabym wyróżnić prace:

Gosienkah
która przygotowała dwa cudne foldery




oraz pracę Kasi
która również przygotowała dwa foldery
w zupełnie innych stylach



Wyróżnione dziewczyny proszę o kontakt ze sklepem
w celu przesłania nagród.

Jeszcze raz dziekuję Wszystkim za udział
i zapraszam w najbliższy czwartek na nowe, wakacyjne wyzwanie.

Pozdrawiam,
Ania_Encza

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję =] Wyróżnione prace są cudowne...

Art_Dorota pisze...

o rany.... jak się cieszę :) jestem wśród wyróżnionych !!!
dzięki wielkie i gratulacje dla pozostałych wyróżnionych dziewczyn :)

Kasia pisze...

Wow, serdecznie dziękuję! Takie wyróżnienia dodają skrzydeł! Wielkie gratulacje dla pozostałych dziewczyn, piękne prace :)

Gosienkah pisze...

Dziękuję!!!!!! Hura!!!! Ale się cieszę, to moje pierwsze wyróżnienie i to jeszcze przyznane przez taką osobę!!!!! Gratuluję też wszystkim pozostałym i idę skakać z radości ;-)!!!!

ArtMagda pisze...

wszystkie prace sa faktycznie piękne,dopracowane,wyjątkowe... gratuluję wyróżnień! :)