13 lutego 2012

Konkurs na logo Craft4You

Witajcie w piekny zimowy dzien :)

Wiem, ze strasznie dlugo czekalyscie na wyniki konkursu na logo Craft4You. Dostawalam (i dostaje) w tej sprawie mnostwo maili. Roznych :) Glownie ponaglajacych mnie (to ostatnio), ale tez zwracajacych uwage na to, ze z glosowaniem jest cos nie tak i z sugestiami, ze powinnam interweniowac... Niestety z przykroscia musialam sie z tym zgodzic, ze z glosowaniem jest cos nie tak (co tylko potwierdzaly screeny, ktore otrzymywalam na maila). Po zakonczeniu glosowania zwrocilam sie z prosba do bloggera o sprawdzenie czy dochodzilo do wielokrotnych glosowan z tego samego IP. Odpowiedz otrzymalam blyskawicznie - tak, dochodzilo. Poprosilam o statystyke ile % glosow oddanych na poszczegolne propozycje bylo oddane z powtarzajacych sie IP. I na ta odpowiedz musialam czekac bardzo dlugo. Po otrzymaniu maila z bloggera zasiegnelam opinii 2 prawnikow co zrobic z zaistniala sytuacja - czy anulowac cale glosowanie (czego nie chcialam robic) czy zdyskwalifikowac propozycje, w przypadku ktorych glosowanie z tego samego IP przekroczylo 90% oddanych glosow. Obaj prawnicy wysluchawszy moich argumentow zgodzili sie, ze moge zdyskwalifikowac czesc propozycji. Zwrocono mi tez uwage, ze w przypadku konkursu z nagrodami pienieznymi powinnam byla opracowac regulamin tego konkursu.Tylko, ze ja spodziewalam sie fajnej zabawy, gdzie nagrody sa dodatkowa atrakcja i, prawde mowiac, do glowy mi nie przyszly takie komplikacje..

Dlatego z ciezkim sercem musze oglosic, ze anulowane zostaja 2 propozycje:
Propozycja nr 6
Propozycja nr 7
Na kazda z nich oddano powyzej 90% glosow z powtarzajacych sie IP

I musze przyznac, ze bardzo dawno nie bylo mi tak przykro jak w tym momencie...

Pozdrawiam serdecznie,
Asia,
Craft4You






Sklep z materiałami do scrapbookingu

13 komentarzy:

Mariolka... pisze...

I bardzo dobrze.
Ja zagłosowałam raz i mi do głowy nie przyszło by pomóc komuś wygrać głosując na któryś projekt kilka razy.

Ela 17 pisze...

Dobrze ze nie głosowałam na te numerki bo tez by mi było przykro ,jak mozna tak postąpić?to jest wyrachowanie a nie zabawa

shiraja pisze...

rzeczywiście przykra sprawa. Szkoda, bo przecież głównie o dobrą zabawę chodziło .
Ja głosowałam na całkiem inne logo :)

Natka pisze...

To rzeczywiście przykra sprawa...

Unknown pisze...

Przykro rzeczywiście. Również zagłosowałam raz i nawet nie wiedziałam że mogę więcej. Z drugiej jednak strony - nie wiedziałam nawet czyje są te loga. Specjalnie nie próbowałam się dowiedzieć, by nie kusiło mnie kombinowanie i podbijanie głosów znajomym. Szkoda, że tak wyszło.
Jednak - czekamy juz na wyniki - bez tych dwóch propozycji ;o)

Olga Heldwein pisze...

Asiu jak widać nie wszyscy rozumieją dobrą zabawę przez fair Play. Bardzo nie ładnie i bardzo dziecinnie :/ Przykre.

Iza pisze...

Straszne;/ Doskonale Cię rozumiem. Szkoda że nie wszyscy potrafią bawić się uczciwie.
Ja na szczęście głosowałam na inne logo.

Barbarella pisze...

przykre :/ Dobrze, że mój głos sie nie zmarnował :)

coco.nut pisze...

bardzo to przykre :(

mój typ na szczęście ostał się :)

Nulka pisze...

szkoda... propozycja nr 7 była dość ciekawa i być może obroniłaby się sama bez takich ceregieli...

p.s. Asiek odezwij się do mienia! :*

Nulka pisze...

ceregieli, w sensie oszukiwania w głosowaniu :)

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

... chyba nic tu dodawać do Waszych komentarzy nie trzeba!!! a ja bralam udział w owym konkursie... niestety nie było mi nawet dane zobaczyć prac na blogu, bo po wypadku leżałam w szpitalu...
nie wiedziałam, że będzie
takie głosowanie :-P czy można jakoś zobaczyć, ile głosów się dostało?

szkoda, że niektórzy nie umieją się zwyczajnie bawić ... :-/

Funiaa pisze...

Bardzo przykre :( Dobrze że udało się wykryć taką nieuczciwość :)