6 marca 2012

Rośnie mała piękność

 Witajcie we wtorek! :-)

Pojutrze Dzień Kobiet - więc tematyka dzisiaj będzie kobieca :-)  No, prawie, bo Kobietka, która jest bohaterką mojego LO ma dopiero kilka lat. Ale już teraz widać, że wyrośnie z niej piękność - ogromne oczy, śliczny uśmiech i burza loków :-)


Do czarno-białego zdjęcia pasuje każda kolorystyka - ja wybrałam papiery z kolekcji Botanical Primy: My Love i Far Far Away, uzupełnione skrawkami arkusza Petticoat z kolekcji Madame Boutique. A że proces dorastania skojarzył mi się z tworzeniem kreacji - dodatki więc zrobiłam przy użyciu stempli z zestawu Haberdashery Tima Holtza (teraz w świetnej cenie!):


Kwiatki pochodzą z zestawu Melange Flowers Blue Violet - kolory dopasowałam za pomocą mgiełek i tuszu:


...natomiast białe, z jednego z zestawów Innocence, pozostawiłam niezmienione, by rozjaśniły nieco dość ciemną kolorystykę:


Do zobaczenia!

Maja/Oliwiaen




  Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: