22 maja 2012

Kartki-tagi

Witajcie w słoneczny wtorek!

Na dzisiaj przygotowałam dwie kartki-tagi - kiedyś już o tagach pisałam, i spośród kilku zastosowań, jakie tag może mieć, tym razem wybrałam kartkę. Najpierw tagi zrobiłam, a potem przykleiłam na bazę dociętą do ich kształtów.



Powstał więc tag "rustykalny" - na bazie pięknego papieru Glitz Floral z kolekcji French Kiss przykleiłam elementy wycięte z arkuszy Agenda, Composition i Edison - oczywiście z mojej ulubionej kolekcji Almanac Primy.

Drewniany guzik, sznurek i bawełniana tasiemka dobrze wpasowały się w rustykalny klimat :-) Stempel z napisem odbiłam bezpośrednio na kartonowej chorągiewce z zestawu Mini Pennant Banner firmy Maya Road, dodając piękny, zdobiony cukrowym brokatem kwiat z zestawu Almanac Lucerne:


Dla wyróżnienia z tła, biedronkę wystającą spod kartonika pokryłam Crackle Accents:


Drugi tag jest delikatniejszy, bardziej romantyczny, muzyczno-książkowy  - chociaż elementy wycięte zostały z tych samych arkuszy, co do poprzedniego taga!


Chciałam jakoś podkreślić piękne tłoczenie na guziku, dlatego wypełniłam wzór farbką akrylową w kolorze Salmon, idealnie pasującym do kolorystyki papierów. Bonusowym efektem było lekkie zabarwienie sznureczka przy przeciąganiu przez dziurki :-)


Wykorzystałam duży, biały kwiat z zestawu Pillar Pack - najpierw odbiłam na nim tuszem Tea Dye stempel z tekstem z zestawu Papillon, a potem spryskałam złotą mgiełką - ponieważ tusze Distress rozpuszczają się w wodzie, pod wpływem wilgoci stempel rozmył się, dając efekt plamek:


Użyłam też innych mediów: motylek pokryty jest mieniącym się brokatem Crystal, a etykietkę ozdobiłam kilkoma kropkami Liquid Pearls w kolorze Bisque.


Mam nadzieję, że spodobały się Wam te kartki - są uniwersalne i można je wręczyć z każdej okazji :-)

do zobaczenia!
Maja/Oliwiaen


- - -  BANER-C4Y-002-smallSklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudne te tagi ^^. Mam trochę tych papierów w domu i jakoś nie umiem ich użyć,a tu wyglądają ta cudnie :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudne te tagi ^^. Mam trochę tych papierów w domu i jakoś nie umiem ich użyć,a tu wyglądają ta cudnie :)