15 maja 2012

Moja Mama

Witam w kolejny wtorek, i w kolejny dzień tygodnia "Dla Mamy" w Craft4You :-)


Bohaterami niemal wszystkich moich scrapów są moje dzieci, jak to pewnie jest u większości scrapujących mam :-)
Rzadko pojawiają się na nich inni członkowie mojej rodziny, zwłaszcza solo. Z okazji zbliżającego się Dnia Matki postanowiłam więc poświęcić mojej Mamie osobny scrap, tylko dla Niej :-)


Moja Mama jest emerytowaną nauczycielką, z zacięciem do ogrodnictwa i szydełkowania. Chciałam, żeby elementy na scrapie nawiązywały właśnie do tego, stąd też wykrojnikowe serwetki i wycięte dziurkaczem brzegi kartonu i arkusza Floral z kolekcji French Kiss Glitz (przepiękny wzór surowego płótna!):


....kwiatowa kompozycja z dużego welwetowego kwiatu Petaloo w połączeniu z brokatowymi kwiatkami Lucerne z zestawu Almanac, z dodatkiem elementów wyciętych z arkusza Edison:


...oraz baza pod zdjęcie przypominająca stronę z książki, z arkusza Composition:


Całość na delikatnym, różowym tle arkusza Shaffer prezentuje się wyjątkowo dobrze ze zdjęciem w sepii :-)



pozdrawiam i zapraszam na bloga jutro, po kolejną porcję inspiracji na Dzień Matki :-)

Maja/Oliwiaen

- - -  BANER-C4Y-002-smallSklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

TuKara pisze...

Piekna praca!