16 lipca 2012

Efekt pokazu i krótka fotorelacja zlotowa!


Dzień Dobry!
Dzisiaj, na dobry początek tygodnia-z pewnością bardzo kreatywnego, chciałabym zaprezentować pracę, którą wykonałam w czasie pokazu na V Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingu na naszym stoisku Craft4You!
Oto efekt i krótka fotorelacja dotycząca mojego pokazu;)

Wykonałam artjournal w takim vintagowym stylu:

   
Przy użyciu wspaniałych produktów ze sklepu Craft4You.


Na Zlot przyjechałam z Młodą Scraperką Córką:)


Podczas pokazu przedstawiłam m.in. sposoby użycia farb akrylowych Dobber Paint:



...mediów typu glossy accents, crackle accents, crackle paint Rangera, mgiełek w sprayu, brokatów w kleju Rangera:


Okładkę ozdabiałam papierami Bo Bunny, elementami metalowymi TH i elementami ozdobnymi Primy oraz koronkami i dratwą naturalną. 



Po wykonaniu okładek całość z kartami zbindowałam przy użyciu bindownicy BIA i sprężyn do tego celu przeznaczonych.



Marta sprawdzała jak można wykorzystać Dobbery:




A tu już podążamy z Asią w tłumie do grupowego zdjęcia:



I zdjęcie małej części naszego DT z Szefostwem:)




Dziękuję za wspaniałe towarzystwo Funii, Asi, "asiowemu Mężu", Ani z Poddasza, Reni, Oliwiaen i Jej synkowi , Starszej mej Córce oraz mojemu tacie, który dzielnie tworzył fotorelację z tego mega pozytywnego wydarzenia!





- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wspaniałe przeżycie dla prawdziwych pasjonatów:)

Karmeleiro pisze...

Świetnie było Cię zobaczyć i poznać na żywo! A praca przepiękna, z klimatem.

Mariolka... pisze...

Bardzo ładna praca.
Mam prośbę: Jeśli możesz proszę kliknij na dole strony Lubię to!
Biorę udział w konkursie i chcę wygrać kubek termiczny:)
Link do strony: http://www.domplusdom.pl/blog/garnitur-kawy-kropla
Z góry dziękuję za pomoc:)

Unknown pisze...

Do you have craft shows or events in Poland. I have relatives there and maybe I can visit.

Carol