28 sierpnia 2012

Wyobraźnia....

 Witam wtorkowo!

W tym roku nasz młodszy syn rozpocznie edukację szkolną - tym samym nie będzie już u nas przedszkolaków... Na początek tej drogi, jak również jako przypomnienie dla starszego synka, chciałabym im przekazać, co jest moim zdaniem ważne w procesie edukacji, dojrzewania, dorastania... Tę myśl przewodnią "ubrałam" w kształt zawieszki do pokoju:


Na tekturce przykleiłam arkusz Alma Melissy Frances i jako główne tło arkusz z zestawu Sunday Picnic & Potery Webster's Pages.Jako dodatki wykorzystałam głównie stemple i metalowe elementy Tima Holtza: z zestawu Steampunk i Curiosities oraz zębatki i wskazówkę:


 Obrazek na papierze pokryłam warstwą Crackle Accents dla wydobycia go z tła. Znalazło się też miejsce dla łańcuszkowego chwosta:



Tekturową ramę okna pokryłam nierówną warstwą farby pękającej Distress Peeled Paint, a rolę zawiasów pełni...taśma Symphony :-) Skrzydła nastemplowane na folii tuszem StazOn pokryłam kilkoma brokatami: Lagoon, Waterfall i Eucalyptus - pięknie się mienią pod światło!


Po uchyleniu "okna" ukazuje się cytat - stempel z zestawu Nature's Discovery


Chciałabym, żeby moi chłopcy umieli podejść twórczo do przyswajanej wiedzy, żeby umieli korzystać z niej jak z narzędzia do odkrywania nowych rzeczy - a do tego niezbędna jest wyobraźnia, która również zdaniem Tima jest ważniejsza od wiedzy.
Chociaż - mam nadzieję, że nie wezmą tego zbyt dosłownie ;-)))


pozdrawiam!

 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: