6 września 2012

COŚ DO PREZENTÓW...

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać trzy małe drobiazgi. We wrześniu i październiku mam dużo okazji by wręczyć komuś prezent. Jeżeli prezent jest kupiony to staram się dodać jakiś drobiazg do opakowania, który będzie miły dla oka.

Dlatego dziś pokażę Wam trzy ZAWIESZKI do prezentów. Zawieszki są ekspresowe dzięki temu, że ich bazą są elementy die-cuts.


Tutaj wykorzystałam elementy z zestawu die-cuts od Bo Bunny z kolekcji Ambosia. Są one idealne do tego typu prac. Wystarczy tylko dodać kilka drobiazgów i mamy zawieszkę gotową.

Na początek zawieszka do prezentu na nowe mieszkanie :).


Do jej stworzenia wykorzystałam jako główny element tekturowy klucz, który potraktowałam zieloną pękającą farbą. Do tego kilka elementów wyciętych z arkusza papieru Ambrosia: Flowers, które podkleiłam taśmą 3D - 1mm i 2mm. Do wykończenia wykorzystałam medium szkliwiące Glossy Accents oraz perły w płynie w kolorze Buttercup i Avocado.


Kolejna zawieszka będzie dołączona do prezentu imieninowego dla pewnej miłej osoby o imieniu rozpoczynającym się na literę G.


Na tym dużym elemencie die-cut mogłam dodać coś więcej. Wykorzystałam więc stemple Ambrosia i po prawej stronie zawieszki przystemplowałam tuszem Distress w kolorze Aged Mahogany główny motyw z tych stempli. Do tego dostemplowałam kwiatki w kolorze Aged Mahogany oraz Broken China i po wycięciu podkleiłam taśmą 3D (1mm i 2mm).

 
Literkę G z zestawu tekturowego alfabetu podobnie jak kluczyk potraktowałam pękającą farbą tyle tylko, że tutaj użyłam farby w kolorze bordowym.

Do uzupełnienia kompozycji dodałam złożony na pół turkusowy kwiatek z serii E Line. Środek kwiatka to jasno żółty guzik z zestawu Capella.

Do tego dodałam motylki wycięte z papieru Ambrosia: Flowers, mały ćwiek z zestawu mini Pewter oraz perły w płynie w kolorze Buttercup i Avocado. Kolejna zawieszka jest gotowa.

Na koniec pokażę zawieszkę do prezentu, który dam koleżance bez specjalnej okazji.


Zawieszka wykonana w 5 minut dzięki wyciętym elementom z papieru Ambrosia: Flowers oraz Primrose, guzikowi z zestawu Capella i kilku mediom (medium szkliwiące Glossy Accents, perły w płynie w kolorze Buttercup). Oczywiście wycięte z papieru elementy podklejone są taśmą 3D (1mm i 2mm).


Wszystkie zawieszki trochę postarzyłam tuszując brzegi tuszem disstress w kolorze Brushed Corduroy. Niezmiennie do postarzania brzegów używam aplikatora tuszu Ink Blending Tool

Niezmiennie uważam, że takie drobiazgi dodają uroku prezentom wręczanym bliskim osobom. A dzięki kilku gotowym elementom robi się je niezmiernie szybko.

Na dziś to już wszystko. Zapraszam za tydzień.


 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: