12 października 2012

Warstowa kartka


Cześć,

Warstwowanie w scrapbookingu to bardzo przydatna technika. Z jednej strony pozwala na zbudowanie bardzo bogatych kompozycji. Z drugiej, umożliwia stworzenie prostej pracy, która dzięki warstwom nabierze głębi i charakteru. Na dzisiaj przygotowałam prostą pracę, z wieloma warstwami papierów.



Kartkę wykonałam z papierów z kolekcji Pretty in Pink firmy Glitz. Pierwsza spodnia warstwa to brązowa strona papieru Polka. Drugą i trzecią warstwą jest papier Stripe. Trzecia warstwa to chorągiewka, pod która położyłam bordery wycięte za pomocą Doily Lace w kartce z zeszytu. Pod obrazkiem umieściłam różową stronę papieru Polka. Sam obrazek wycięłam natomiast z papieru Toile.


 Urocze obrazki z papieru Toile nie wymagają zbytnich dodatków. Sam obrazek ozdobiłam jedynie kropkami różowych pereł w płynie. Do całego motywu obrazka dodałam tekturowy element taga, który pochodzi z zestawu Chanteuse. Nad obrazkiem przykleiłam kremowe perełki w różnych rozmiarach.


 Do tak prostej pracy pasuje delikatny kwiatuszek. Swój skomponowałam z kremowego kwiatka primy i hortensji Petaloo. Na sam koniec dodałam malutki guziczek Tiny Autumn, który umieściłam na elemencie taga.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: