8 listopada 2012

Wyzwanie # 13 - inspracja Ani

 Cześć,

Póki nie leży śnieg za oknem, a o 16 nie jest jeszcze całkiem ciemno, nastrój na świąteczne prace nie nachodzi mnie ani trochę. Dobrze, że są wyzwania, które mogą mnie zmobilizować do działania :)
Przygotowałam dla was dzisiaj kartkę wykonaną na przepięknej kolekcji Turtle Dove.



Jak zazwyczaj, wykonałam kartkę warstwową, do której użyłam paru papierów: Geese, Patridge oraz  Swan, z którego  pochodzi uroczy obrazek. Do papierów tych idealnie pasuje zielony border pochodzący z naklejek Sweet Nothings.




Ze względu na to, że papiery jak i obrazek są niesamowicie świąteczne w swym nastroju, nie wymagają one szczególnych ozdób. Dlatego zdecydowałam się jedynie na zrobienie wieńca z ostrokrzewu i gwiazdy betlejemskiej. Na liściach ostrokrzewu umieściłam czerwone kropki imitujące owoce. Narysowałam na nich także żyłki za pomocą markera Pelled Paint. Środek gwiazdy wykonałam zaś z brokatu w kleju w kolorze platinum. Tym samym brokatem podkreśliłam zewnętrzną krawędź wieńca.


Śnieg na dachu podkreśliłam białym brokatem w kleju. Naniosłam go także na świerkowe gałązki umieszczone przy wieńcu.  Na borderze oraz w rogach jasnego papieru umieściłam kropki pereł w płynie w kolorze Avocado. Nadaje się on idealnie do świątecznych prac.



Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

Karmeleiro pisze...

Uwielbiam taki klimat świąt!

ania pisze...

Wspaniała karteczka, elegancka, niezwykły jej klimat:))

Mihaela pisze...

So beautiful Christmas card!!!

Songaja pisze...

Cudowna kartka.

pasjerenaty pisze...

śliczna klimatyczna karteczka:)

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!