9 grudnia 2012

Wyzwanie #15 - inspiracja Ani

 Cześć,

Uwielbiam oglądać dekoracje świąteczne, zawsze przed świętami ruszam w rajd po sklepach w celu ich podziwiania. Rzadziej kupowania. A to dlatego, że pomimo ogromnego wyboru w sklepach, nie zawsze można spotkać to, czego się szuka. Ja szukam domku pod choinkę od czasu kiedy wyprowadziłam się od rodziców czyli już parę lat. Kiedy do moich rąk trafiły świąteczne papiery Fabscrap, postanowiłam że sama sobie zrobię domek moich marzeń. Krzywy bo krzywy, ale urocze domki z drewna pośród lasów tak czasem mają ;)



Papiery Bells and Whistles i Star Sparkles są po pierwsze jasne, a po drugie mają śliczny, bardzo delikatny wzór deseczek. Są wprost wymarzone na domki!


Aby domek nie był jednokolorowy, jego okiennice wycięłam czerwonego z papieru Keepsakes. Drzwi powstał z papieru Gesse. Zawiesiłam na nich wianek z papieru pociągnięty perłami w płynie w kolorze Avocado i gwiazdkę z aniołkiem wyciętą z papieru Star Sparkles.


Domek przyozdobiłam gałązkami ostrokrzewu. Wycieniowałam je tuszami Pelled Paint i Forest Moss. Czerwone kropki owoców zrobiłam perełkami w kolorze Roque.



Na domek nałożyłam sporo sztucznego, matowego śniegu w paście. Aby nadać mu połysk, naniosłam na niego brokat w kleju w kolorze Frosted Lace.


 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: