29 stycznia 2013

Na huśtawce

Serdecznie witam w ostatni styczniowy wtorek :-)

Kiedy oglądam tematyczne zestawy papierów, często kusi mnie, żeby użyć ich nieco inaczej. Tak też było z zestawem Mini Collection: Boys firmy Echo Park. Kolory i wzory typowo chłopięce, kratki, paski, strzałki - idealne do prac o małych łobuziakach. A gdyby je tak trochę złagodzić? Dodać kwiatów, delikatnych koronek i postarzeń? :-) I tak oto powstał poniższy LO:


Na bazę scrapa wykorzystałam dwa arkusze z zestawu, oraz naklejki z dołączonego arkusza. Papier w kropki oddzielony jest od fragmentu papieru w paski dwoma koronkowymi borderami z dziurkaczy Deep Floral Vine i Vintage Doily. Ponieważ umieściłam aż cztery zdjęcia, dodatki zajmują niewiele miejsca, więc żeby je lepiej wyeksponować, niektóre umieściłam na piance 3D:

Poza naklejkami, głównym elementem ozdobnym są wkomponowane tu i tam kwiaty: szare miniróżyczki....


...oraz róże z zestawów miniróżyczek niebieskich, Angelica Rose Fairy i Tea Thyme Silentium, zebrane wokół dużej okrągłej naklejki z zestawu. Umieściłam tu też metalową zawieszkę z zestawu Philosophy Tags wraz ze wskazówką Game Spinners.


Tematykę LO - "Na huśtawce" - podkreśla faliste ułożenie wyciętego z kolejnego arkusza z zestawu bannerka i literek tworzących tytuł:


Co myślicie o takiej zmianie stylistycznej papierów? A może kwiaty i koronki nie pasują do LO chłopięcych? :-)
Oczywiście, chłopięce oblicze tej kolekcji jest równie kuszące, więc jeszcze zobaczycie tu prace w tej wersji :-)

A tymczasem - do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: