25 kwietnia 2013

Wyzwanie#22 wg Ani

 Cześć,

Ostatnio naszło mnie na robienie tagów. Przygotowanie inspiracji na to wyzwanie idealnie wpisało się w moje twórcze nastroje. Swój tag stworzyłam dla narzeczonego na przepięknych papierach 75 Cents Kaisercraft.


 Tag stworzyłam z papierów Guinea, Sixpence, Shilling Dime.


 Moim słowem kluczem na tagu jest Together, które pochodzi z zestawu chipbordów Engraver.


 Po jego prawej stronie umieściłam kompozycję kwiatka CanterburyRoses Charcoal i różyczek Primy, tych i tych. Środek dużej róży i brzegi małych podkreśliłam srebrnym brokatem w kleju.


 Za pomocą pereł w płynie w kolorze Platinum, zrobiłam zawijaski. Tymi samym kolorem naniosłam kropki na ramkę, którą wycieniowałam tuszami Antique Lien i Pumice Stone, a następnie pokryłam Glossy Accents.


Górę taga wykończyłam kokardką z błękitnym, perłowym ćwiekiem.


 Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: