18 kwietnia 2013

Z zaczarowanego ogrodu

 Cześć,

Pogoda zrobiła się iście wiosenna. Brakuje już tylko zielonych liści i kwiatów. Aby je przywołać, sięgnęłam po przepiękną kolekcję Graphic45 Secret Garden i zrobiłam z niej tagową karteczkę.


Bazą kartki jest papier  Seed Fairy. Z papieru Springtime wycięłam znaczek z cytatem. Zaś z papierów Leafy Treetops i Beautiful Blooms kwiaty, ptaszka, motylka i border.


 Plakietkę z cytatem podkreśliłam drobnymi kropkami pereł w płynie w kolorze Gold i Avocado. Pod nią umieściłam wiele warstw borderów: naklejkę z zestawu Sweet Nothings, koronki, border wycięty dziurkaczem i border z papieru Leafy Treetops.


Kompozycję kwiatową ułożyłam z pięknego fioletowego kwiatu, zielonych materiałowych liści i wyciętych niezapominajek i jabłoni.


Na górze umieściłam różowy, perłowy ćwiek. Dodatkowo ozdobiłam kartkę paroma kropkami różowych pereł w płynie.


 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Lilka pisze...

Cudowna!!!!!!!!!

GosiaMachynia pisze...

śliczna Bardzo fajne kolory !!!