30 maja 2013

Skromna karteczka

Cześć,

Czasem papier, mimo że nie ma ozdobnego wzoru jest tak piękny, że szkoda przytłaczać jego urok. Tak też jest z gładką stroną papieru Bustle. Dlatego karteczka, którą na nim zrobiłam jest skromna.


Na kartce umieściłam zatem jedynie parę ozdobników.


Na połówkach serwetek umieściłam kwiatek pochodzący z zestawy Canterbury Roses Charcoal.  Same serwetki przykleiłam kosteczkami 3D, podtuszowałam tuszem Tumbled Glass i Antique Lien oraz przykleiłam do nich białe perełki. Błękitne listki podkolorowałam tuszem Shabby Shutters.


Border wycięłam z papieru Dowagers za pomocą dziurkacza Embordiery. Nad koronką postawiłam kropki białych pereł w płynie.


Górę i dół kartki ozdobiłam stemplowym motywem. Chciałam aby był jasny. Dlatego aby był widoczny, naniosłam na niego biały puder do embossingu.


Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

iluszka pisze...

Fantastyczna karteczka,taka delikatna, urocza, a zarazem elegancka...

Nowe Love Papierowe pisze...

skromna ale z klasą ! piękna

marcela831 pisze...

również uważam że jest to skromna kartka ale z klasa i urokiem