27 czerwca 2013

Kartka z podziękowaniami


 Cześć,

Dzisiaj mam dla was kartkę dla nauczyciela, którą dzieci mogą wręczyć w imieniu całej klasy. Zdecydowałam się wykonać neutralną kartkę, która nie będzie typową kartką z motywami szkolnymi. O jej przeznaczeniu decyduje słowo dziękujemy.




 Do przygotowania kartki użyłam:
-zestawu papierów 6x6 z kolekcji Lyric, z których między innymi powycinałam małe elementy - chorągiewki, motylka
-kwiatków Lyric Daisies
-alfabet z arkusza naklejek Vintage Finds, w którym ogonek przy literce ę dorysowałam białym długopisem tuszowym.
-pereł w płynie w kolorze Pink Petal, Onyx, White Opal i Bisque
-guziczka Tiny Black i kremowej dratwy
-kostek 3D w rozmiarze 1 mm i 2 mm
-dziurkacza Doily Lace


Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: