17 września 2013

Coś dla małych kowbojów :-)

Witam wtorkowo :-)

Sięgnęłam po świetną kolekcję Giddy Up Boy firmy Carta Bella, dzięki której, pomimo jesiennej szarugi mam dla Was kilka wesołych, kolorowych prac:


Papiery mają typowo chłopięce kolory i "kowbojskie" motywy, dlatego też  najpierw zrobiłam notesik dla miłośnika koni :-)


Na sprężynie zawiązałam kilka wstążeczek i zawiesiłam metalowe zawieszki:


Przód okładki ozdobiłam wyciętą z jednego z arkuszy karteczką do journalingu, umieszczając na niej napis ułożony z naklejek Glitz Yours Truly:


...a konika na etykiecie pokryłam Glossy Accents:


Dół okładki oraz okładkę wewnętrzną zdobią mini bordery wycięte z arkusza papieru. Środek ozdobiłam również głową konia:




Z resztek papierów powstały również kartki chłopięce, które można wręczyć z okazji urodzin. Na obu wykorzystałam tagi do journalingu wycięte z arkusza, układając z nich poszczególne warstwy tła:



Papiery są bardzo kolorowe i pełne detali, wystarczyło więc tylko kilka dodatków: guzik z zestawu Capella, przewiązany sznureczkiem:


...czy dopasowany ćwiek, który zrobiłam wypełniając srebrny ćwiek kółeczkiem wyciętym z papieru stanowiącego tło kartki. Na wierzchu przykleiłam epoksydową naklejkę, ale ten sam efekt osiągnie się z pomocą Glossy Accents:


Motywy, jak zwykle, kolorowałam tuszami Distress, dobierając kolory do papierów. Użyłam więc tuszy Faded Jeans, Aged Mahogany, Walnut Stain, Brushed Corduroy, Tattered Rose i Tumbled Glass:



Mam nadzieję, że te prace spodobają się nie tylko małym kowbojom :-)


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: