12 września 2013

Wyzwanie#32 wg Ani



W tym tygodniu zachęcamy was do zmierzenia się z borderami w związku z naszym trzydziestym drugim wyzwaniem.



Swoją pracę stworzyłam na cukierkowo słodkiej kolekcji True Romance.
 

Bazę kartki stworzyłam papierów Affection i Day Dream, na którym za pomocą dziurkacza Doily Lace wycięłam koronkę. Poszczególne warstwy papierów przykleiłam za pomocą kostek 3D, aby wzory papierów lepiej się odróżniały.


Do stworzenia borderów użyłam koronkę, dziurkacz Douple Loops, dolny pasek z papieru Day Dream oraz stempel Scallop Lace, który odbiłam bezbarwnym tuszem i pokryłam białym pudrem.


Na ośrodku kartki umieściłam tag z arkusza Sweetthreat. Na jego środku zaś przykleiłam rozetę z ptaszkiem, którą wycięłam z papieru Desire.


Z arkusza Lovestruck wycięłam chorągiewkę, na której umieściłam napis imagine. Napis ten oraz parę innych słów znajdują się na dolnym pasku tego arkusza papieru. Nad chorągiewką umieściłam kokardkę z guzikiem, który przewiązałam kremową dratwą. Na koniec uzupełniłam pracę kropkami pereł w płynie w kolorze białym i błękitnym.

 Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: