15 października 2013

Dla smarkaczy ;-)))

Witajcie na blogu Craft4You :-)

Ja jeszcze nie kartkuję świątecznie, ale to nie znaczy, że nie kartkuję :-))
Jesienna aura niestety przynosi ze sobą sezon chorobowy - codziennie spotykamy mnóstwo kichających i kaszlących osób... Mówi się, że dobre samopoczucie pacjenta jest równie ważne w leczeniu, co leki - a nic tak nie poprawia humoru jak własnoręcznie wykonana kartka:


Kartka z ciepłymi życzeniami powstała na bazie ciepłego papieru :-) Sweterkowy wzór znajdziecie w zestawie papierów 100% Piątku 13. Połączyłam go z arkuszem z zestawu Homemade Kaisercraft, wyznaczając w ten sposób główne akcenty kolorystyczne. Ozdobnym elementem jest duży szary perłowy ćwiek.


Dziewczynkę z kubkiem pokolorowałam tuszami Distress (Black Soot, Tattered Rose, Evergreen Bough) i usadowiłam w fotelu, którego pokrycie stanowi...fragment płóciennego arkusza z zestawu Adhesive Fabric. Zabarwiłam go tuszem, a po wyschnięciu pocieniowałam kredkami (by uniknąć niekontrolowanego rozpłynięcia koloru). Pamiętajcie, że na materiałach najlepiej stemplować tuszem StazOn.


 Całości dopełnia kwiatuszek z zestawu Lady Godiva Raspberry Ice w towarzystwie różyczek Primy otulonych ciepłymi szydełkowymi kwiatkami i zawijasa z zestawu Engraver :-)


Wszystkim chorującym życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
Trzymajcie się ciepło :-))



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: