28 października 2013

Mikołajowo...

 I dalej tworzę karteczki świąteczne. Wpadłam w ciąg i nie mogę się z niego wydobyć i powstają dalej... Tym razem wykorzystałam kolekcję St Nicholas.


 Piękny cytat oraz uroczy św. Mikołaj zostały wycięte wykrojnikami z arkuszu papieru Mr. Claus. Tło stanowią Papa Noel i Christ Kindle.


Czerwone kropeczki dodają przestrzenności i dostojności. Wykonałam je przy pomocy pereł w płynie Liquid Pearls Rouge.


Ze starego skrawka arkusza papieru wycięłam dziurkaczem Branch mnóstwo gałązek i ozdobiłam kropeczkami.


I jeszcze popatrzcie jakie słodkie są te dzwoneczki. Malusie bo mają około 1,5 cm. Memory Box ma sporo takich słodkich malutkich wykrojników.

 
 Przypominam także o Naszym wyzwaniu, jeszcze trochę czasu pozostało by stworzy pracę.:)


Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

iluszka pisze...

Fantastyczne z cudnym klimatem :)

Iza - Jasminum pisze...

Prześliczne, zwłaszcza ta z cytatem!!!

el pisze...

świetna z cytatem jest obłedna