5 listopada 2013

Wyzwanie # 36 - interpretacja Oliwiaen

Witam Was pięknie w listopadzie :-)

Wczoraj na naszym blogu ruszyło kolejne wyzwanie:

http://craft4youpl.blogspot.com/2013/11/wyzwanie-36.html

Tym razem w pracy należy użyć dowolnego motywu dzwoneczka. Mnie ten temat natychmiast skojarzył się świątecznie i chociaż nie zaczęłam jeszcze sezonu kartkowego na tę okazję, skusiłam się na zrobienie trzech karteczek :-)


 Utrzymane w klimacie retro, powstały na bazie arkuszy Kris Kringle z kolekcji St. Nicholas i jednego z papierów z zestawu Holidays Past, z którego wycięłam też świąteczne wieńce przy pomocy wykrojnika Frostyville Wreath.


Każdą z kartek ozdobiłam brokatem Icicle, imitując sople lodu, i kropkami Liquid Pearls White Opal, udającymi płatki śniegu:


Na każdej wykleiłam też słowo "gloria" przy pomocy naklejek z kolekcji Hello Friend Glitz:


A dzwoneczki, jak widać, są u mnie prawdziwe, i dzwonią cichutko, przywołując Święta :-)

Zapraszam do udziału w wyzwaniu!

do zobaczenia


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: