5 grudnia 2013

Wyzwanie#38 wg Ani


Pakowanie prezentów to całkiem osobna sztuka. Na szczęście dla scraperek niezbyt trudna i stwarzające nowe pole do popisu. Swoimi pomysłami możecie podzielić się z nami w ramach wyzwania "Świąteczne opakowanie".

Moje opakowanie to małe pudełeczko, w które opakuję moje już tradycyjne prezenty dla kobiet - biżuterię.


 Pudełeczko wycięłam z papieru pochodzącego z zestawu Kraft Resist Tima Holtza. Nie jest to świąteczna kolekcja, ale odpowiednie dodatki dodadzą jej odpowiedniego charakteru.


Papier lekko rozjaśniłam, tak aby pasował mi do beżu na naklejkach z kolekcji Miss Empire. Pochodzi z nich kokardka i znaczek pocztowy. We wstążkę wpięłam beżowy ćwiek Kaisercraft. Świątecznym elementem są gałązki sosny i gwiazdka wycięta z jednego z arkuszy zestawu Merriment.


 Pracę wykończyłam platynowym brokatem w kleju i biszkoptowymi perłami w płynie.

Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: