3 lutego 2014

WYZWANIE #42

Rozpoczynamy czterdzieste  drugie wyzwanie:

"Sercowe wyzwanie...



Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : dowolny.

Wytyczne:  Wykonaj pracę w której znalazło by się więcej niż 3 serduszka.


Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 2.II
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 14.II- do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 16.II.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDNEGO produktu zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).


Zrobiłam delikatną karteczką w przeważających różach a to za sprawą pięknej kolekcji papierów Kaisercraft - Enchanted Garden ( Enchanted Garden: Entrance, Enchanted Garden: Fascinate).

 
 Według wytycznych w pracy mamy wykorzystać minimum 3 serduszka. U mnie jest duże przestrzenne serduszko z serduszkowych podklejonych kosteczkami 3d. Dodatkowo małe serduszko stworzone z kilku o tych samych wymiarach. Serduszka gdzieniegdzie opruszyłam brokatem.



 Piękny kwiat pochodzi z zestawu Charlotte Lilac - Prima Marketing, natomiast delikatne różowe to
Enchanted Garden: Die-cut, delikatnie wyprofilowane i złożone warstwowo. Największy kwiat wieńczy Ćwiek Perłowy Pearl.  Także je przyozdobiłam brokatem. Teraz pięknie się mienią.

 

By tło nie wydawało Nam się jednostajne postanowiłam troszkę je rozbielić za pomocą Studio Gesso Białe i maski MemoryBox.
Brzegi listków potuszowałam Tuszem Distress Walnut Stain,
dodatkowo gdzieniegdzie przyozdobiłam kropelkami rosy - Medium szkliwiące Glossy Accents 


I tak oto powstała moja karteczka,
a ja zapraszam Was do zabawy i poznania interpretacji wyzwaniowej dziewcząt z DT.

Funiaa

P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu




1 komentarz:

malażabka pisze...

Witam Ponieważ nie znalazłam Żabki wstawiam linka tutaj http://stafinart.blogspot.com/2014/02/sowa.html
Pozdrawiam :)