20 marca 2014

Wyzwanie # 45 wg Ani


 Lubicie robić prace z mapek? Mnie odpowiadają one bardzo. I wcale nie odzierają naszej pracy z kreatywności. To od nas zależy jakich materiałów użyjemy do zaaranżowania poszczególnych elementów z mapek. W ramach wyzwania#45 proponujemy wam zabawę właśnie z mapką. Oto moja interpretacja w postaci kartki.


Kartkę stworzyłam na bazie kolekcji Couture Graphic45. Ale papier bazowy to papier Remember z kolekcji Art of Life Kaisercraft. Do niego dołożyłam obrazek z papieru Beautiful oraz papier Style w postaci obramowania i pasków. To wszystko uzupełniłam paseczkiem papieru Memories.


Kartka jest oszczędna w kolorach. Jedyne kolorowe akcenty to czerwony kwiatek i zielona suknia na obrazku. Dlatego też wszelkie stemple odbiłam czarnym tuszem Distress, a jako elementy wypełniające kompozycję wybrałam czarne rubonsy.


Górny element kompozycji odbiłam okręgiem z kolekcji stempli Magnolia Grove i czarnego ćwieka Doliny tęczy


Aby stworzyć elementy odpowiadające ciemnym kleksom na mapce, nałożyłam rozproszone kropki pereł w płynie w kolorze onyx i czarny ćwiek Doliny tęczy.

Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: