1 kwietnia 2014

Wyzwanie #46 - interpetacja Oliwiaen

Witajcie w piękny primaaprilisowy kwietniowy wtorek :-)

Żartów jednak nie będzie, ale poważna interpretacja naszego najnowszego wyzwania - "Zainspiruj się" :-) I tak, po obejrzeniu pięknej kartki Funii, zainpsirowałam się następującymi elementami: formą, bukietem kwiatów i pocztówką w stylu retro - i tak powstała moja praca:


Zmieniłam co prawda format kartki, ale zachowałam neutralny charakter na każdą okazję :-) Na kartonie kraft umieściłam "serwetkę" wyciętą dziurkaczami Marthy Stewart Vintage Doily (nawet nazwa pasuje do stylu retro ;-)), a tło tworzy "drewniany" papier Sandy Toes z kolekcji Paradiso. Ramkę-okno pokryłam farbą pękającą Distress, a całość postarzyłam, by stworzyć efekt kartki starociowej:



Mój bukiet kwiatów nie jest tak okazały, jak ten u Funii, ale też dość przestrzenny - środkowe różyczki umieściłam na piankowej taśmie, by dodać im wysokości. Brzegi kremowych różyczek potuszowałam tuszem Crushed Olive. By stworzyć efekt porcelanowego wazonu, tekturowy kielich embossowałam białym pudrem.


A Was co zainspirowało w kartce Funii? Pokażcie swoje prace i zawalczcie o wspaniałą nagrodę :-)

do zobaczenia!




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: