19 czerwca 2014

Leniwe popołudnie

Ostatnio jestem zachwycona ATC Primy w rozmiarze 4x6. Jak już wcześniej pisałam, świetnie nadają się na bazy do kartek. Szczególnie na leniwe popołudnia, gdy scrapowanie chcemy połączyć z leniuchowaniem.



Bazą jest ATC z kolekcji Princess. Dołożyłam do niej kawałek miętowego arkuszu papieru pochodzącego z książeczki Sweet Pea oraz trochę gotowych elementów.


Pod kawałkiem papieru a także na nim umieściłam tagi i bilecik. Tag z napisem pochodzi z zestawu die-cutów Enchanted Garden. Drugi tak to die cut z kolekcji Honey Chai. Pod nimi umieściłam bilecik wycięty z papieru Tickets z kolekcji Beautiful Life marki Echo Park.


Obok tagu z napisem umieściłam perłowy ćwiek w kolorze latte, który zachodzi na die cut z kolekcji Enchanted Garden. Spod niego wystaje kawałek bordera, który wycięłam za pomocą dziurkacza Doily Lace z jednego z papierów z kolekcji Princess.


Na środku widnieje umieściłam uroczy kwiatek w paseczki z zestawu Dream Come True.


 Po lewej stronie kwiatka dodałam ażurowego motylka z wykrojnika. Całość kartki wykończyłam kropeczkami pereł w płynie w kolorze bisque.

Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: