5 sierpnia 2014

Szczęście latem

Witajcie wtorkowo :-)

Na mój dzisiejszy post przygotowałam scrap w kolorach, które kojarzą mi się z upalnym latem, jakie ostatnio daje nam się nieco we znaki ;-))


A kolory te to zasługa pięknej, barwnej kolekcji Kaisercraft Kaleidoscope,z której pochodzą arkusze Collage i Decoupage, stanowiące tło LO. Na nim odbiłam stempel Rocks i okrągłą pieczątkę z zestawu The Looking Glass:


Pod zdjęciem ułożyłam bazy do ATC z zestawów Seashore i Cartographer oraz kilka die-cutów z zestawu 75 Cents (bardzo lubię takie niekończące się dodatki! :-))


Jak zwykle u mnie, nawet na chłopięcym scrapie nie mogło zabraknąć kwiatów! Możecie tu znaleźć kwiaty z zestawu Stationer's Desk Rewrite i Something Blue: Honeymoon. Jeden z kwiatów ozdobiłam ćwiekiem z zestawu Time Traveler's Memories, a inny piękną perłą latte:


Pomimo kilku warstw LO jest raczej płaskie, tak, by można go było wygodnie oprawić:



do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: