2 września 2014

Uśmiechnij się :-))

Witajcie wtorkowo!

Jeśli powrót do szkoły napawa Was smutkiem, mam dla Was coś rozweselającego - roześmiany scrap :-)


Jak zwykle u mnie, całość wzięła swój początek od małego elementu - tym razem był to tag z cytatem z arkusza Dawn z kolekcji Limelight od Kaisercrafta:


Użyłam więc papierów i dodatków z tej kolekcji do stworzenia scrapa ze zdjęciami z roześmianej sesji głupawkowej ;-)) Najpierw wykrojnikiem wycięłam tytuł, a w roli kropki nad "i" wystąpił ćwiek z kolekcji Seashore Primy (a przy okazji, do roli "podkładki" pod zdjęcie i tag z cytatem wykorzystałam tekturkę z opakowania Primowych kwiatów ;-)):


Na arkuszu kartonu kraft ułożyłam arkusz Arise, na którym nastemplowałam oś kompozycji przy pomocy stempla Arty:


Ponieważ użyłam sporo - jak na mnie - zdjęć, wystarczyło kilka dodatków, by zapełnić scrap: metalowe strzałki Tima Holtza przykleiłam bezpośrednio na zdjęciach:

 ...a pozostałą przestrzeń wypełniłam kwiatami (z zestawów Summer of Love, Far Out i Mini Floral Mantis Green) i die-cutami do kolekcji Limelight. Wzór arkusza bazowego zainspirował mnie do stworzenia własnego kwiatka - wykrojnikiem wycięłam kształt z arkusza jutowego papieru (przy okazji, to nie papier czerpany, to juta naklejona na papier! Nie wytniecie go np. dziurkaczem) i uzupełniłam go pręcikami. Pomiędzy kwiatami możecie zauważyć też bileciki i linijki wycięte z arkusza Today:


Mam nadzieję, że humor trochę się Wam poprawił :-))

do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: