16 grudnia 2014

Wesołych Świąt :)

Witajcie wtorkowo :)

To już ostatni moment, żeby wysłać świąteczne kartki do rodziny i znajomych :-) Ja też przygotowałam kilka, a dwie z nich specjalnie dla Craft4You:


 Bardzo lubię motyw drewna na scrapowych papierach, a ten na arkuszu Countdown z kolekcji Christmas Cottage jest idealny, by stanowić tło dla motywów retro. Na jednej z kartek ułożyłam go na papierach Santa i Chevron...


... i ozdobiłam podwójnym wieńcem z wykrojnika Frostyville Wreath: Przy pomocy perełek w płynie White Opal i brokatu Icicle dodałam nieco "zmrożonego śniegu" :-)


Na drugiej kartce ułożyłam warstwy papierów Tiny Flowers i Medallion:


...a tym razem śnieg imituje białe gesso :-)


A Wy wysłaliście już Wasze kartki?

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Maristela Guilherme pisze...

Lindo!
Trabalho maravilhoso.
Parabéns.
bjs
Maristela

GosiaMachynia pisze...

Bardzo ładne !!!