13 stycznia 2015

Wyzwanie #59


W Nowym Roku chciałbym Was zaprosić na nowe wyzwanie:



Stworzyłam w myśl Naszych wytycznych LO. A jako że ostatnio cierpię na brak zdjęć odpowiednich do scrapów postanowiłam wykorzystać stare zdjęcia z  Idea-Ology by Tim Holtz - Found Relatives Occasions.
Postanowiłam stworzyć zimowy klimat lecz w bardzo nietypowej jak na zimę kolorystyce. Kraftowego papieru Kaisercraft - Be-You-Tiful - Glamorous. Tło stworzone za pomocą maski, Tusz Distress Clear do Embossingu i Puder do embossingu Snowflake Tinse,  Ranger Antiquities Weather White. Dla większego efektu białości gdzieniegdzie pociągnęłam jeszcze białym gesso.
 Na koniec dodałam troszkę sztucznego śniegu w postaci białej farbki puchnącej i cudnej strzałki z zestawu   Idea-Ology by Tim Holtz - Arrows.




Pozdrawiam


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Aneta pisze...

Lubie takie zimowe prace w niezimowych kolorach. Pięknie wyszło!