3 marca 2015

Wyzwanie #61

 Serdecznie zapraszam.




Dziś chciałabym Wam pokazać jak wykorzystałam przepiękny stempelek Santoro Mirabelle: Stemple Butterfly.  Bardzo lubię wycinać, układać warstwowo. Powstają dzięki temu przestrzenne elementy. Poszczególne elemnty dziewczynki poodbijałam na różnych papierach i powycinałam. Następnie podkleiłam kosteczkami i otrzymałam piękną dziewczynkę.
 Stempelek odbiłam czarnym tuszem Distress Black Soot. Sukienka to cudny papier Santorio London A4 Paper Pad (niebawem pokaże się na półkach sklepowych). Z tego samego zestawu pochodzi papier w brokatowe serduszka i tło.

 Czerwone serduszka to perły w płynie o kolorze - Ruby Red.


Różowa różyczka to element z żywicy - Santoro Mirabelle: Resin Flowers.
A papierzane kwiatuszki to Santaro London Paper Blooms i Sweet Paris Paper Blooms & Leaves. 


 Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w Naszym wyzwaniu. :)
 Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

frezja pisze...

dziekuje Funia za przypominanke :) czy moglabym skromnie poprosic o pomoc w usunieciu mojego zgloszenia, bo szczerze nie wiem jak. :)