29 lipca 2015

Paryski notes

Witajcie w kolejny wakacyjny dzień :-)

Pogoda ostatnio zrobiła się jakby mniej letnia, dlatego jeśli akurat u Was pada, wieje albo się chmurzy - mam nadzieję, że z przyjemnością obejrzycie radosną i kolorową inspirację, jaką na dzisiaj dla Was przygotowałam:


Romantyczny notesik shabby chic powstał z kolekcji, która niedawno debiutowała w sklepie: Sweet Paris firmy Dovecraft. Papiery, które wykorzystałam, pochodzą z zestawu 8x8" (jest też do wyboru mniejszy rozmiar). Kilka arkuszy ułożyłam warstwowo:


W wyciętej ozdobnej ramce umieściłam obrazek z różami, pasujący tematycznie do papierów, ale za to w wersji czarno-białej. Pod obrazkiem znajduje się duży perłowy ćwiek:


Tekturowy napis pokolorowałam tuszem Distress Peeled Paint, przykładając bezpośrednio poduszkę z tuszem do tektury.


Tył notesu również może okazać się interesujący ;-)


Ozdobiłam również wewnętrzne okładki, a jeden z arkuszy dodałam jako rodzaj karty tytułowej:


A co Wy już zrobiliście z kolekcji Sweet Paris? :-))

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

7 komentarzy:

BEARKIS pisze...

Адмирации за тази красота!!!!

Laurkowa Kraina pisze...

Przymierzam się już od dawna do zrobienia takiego notesu, na potrzeby własne, myślę,że dzięki tej nspiracji w końcu się za to zabiorę.
laurkowakraina.blogspot.com

DecoArtMagda pisze...

piekności, wspaniały notes

elpimpi pisze...

CUDEŃKO! No niestety jeszcze nie...

Unknown pisze...

Cudowny!

Sylwia Bee pisze...

Cudny notes. Aż szkoda zabazgrolić byle czym. :)

Aleksandra pisze...

Piękny notes, bardzo romantyczny :)