21 grudnia 2016

NADSZEDŁ CZAS NA PODSUMOWANIE

Witam serdecznie!

Mając chwilę wolnego czasu postanowiłam, że w tym roku na podsumowanie mijającego roku przygotuję sobie album. To był kolejny szczególny rok w moim życiu. I chciałabym, żeby wspomnienia jakie mam z tego czasu miały wyjątkową oprawę.

Zapraszam serdecznie!



Przygotowałam więc album, w którym każdy miesiąc ma swoją stronę. Wykorzystałam tutaj kolekcję Kaisercraft: Cottage Rose w postaci bloczka papierów 6,5x6,5 cala.


W zestawie jest dużo dodatków do wykorzystania, więc oprócz tego zestawu użyłam tutaj tylko kilku serwetek z kolekcji Dovecraft: Winter Blooms.

Zamknięcie albumu to rzemienie, które zamontowałam w dziurkach przygotowanych za pomocą nitownicy Crop-A-Dile oraz czerwonych szerokich nitów.

Do oklejenia okładek i kart wewnątrz albumu użyłam dwustronnej taśmy klejącej Scor-tape 1/8 cala.

Do podklejenia elementów na okładce użyłam standardowo taśmy 3D o grubości 1mm i 2mm.


Na okładce na dolnym i górnym pasku znalazły się "krople" wody zrobione preparatem Glossy Accents.


Album ma 6 kart, dzięki czemu każdy miesiąc mijającego roku będzie miał swoją stronę. Od góry każda karta albumu ma dużą kieszonkę, na dodatkowe zdjęcia czy pamiątki.


Na wewnętrznej stronie okładki stworzyłam kieszonkę, w której mogę umieścić tagi/kartki do journalingu.

Każda strona ma dodatkową klapkę, dzięki czemu mam miejsce na dwa wyjątkowe zdjęcia z każdego miesiąca. Ozdabiałam głównie przód klapki. Do klejenia wyciętych elementów wykorzystałam już tylko taśmę 3D o grubości 1mm.



Klapki ozdabiałam tylko napisem, pasującym do danego miesiąca.

Na każdej jaśniejszej stronie dodałam w "tle" odbitki mojego ulubionego (ostatnio) stempla: Chevron. (robiłam to bez wykorzystania bloczka akrylowego). I jak zawsze wykorzystałam tutaj mój ulubiony tusz Distress: Frayed Burlap.




Na wewnętrznej stronie okładki tylnej również dodałam kieszonkę na tagi/kartki do journalingu


Na okładce tylnej znalazło się tylko miejsce na cytat w wersji papierowej.


Mi osobiście bardzo się podoba taka forma na podsumowanie mijającego roku. A Wam?

Pozdrawiam serdecznie!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu