11 kwietnia 2017

ZAKŁADKI DO KSIĄŻEK

WITAJCIE!!!

W tym miesiącu obchodzimy Światowy Dzień Książki. Z tej okazji postanowiłam przygotować dwie zakładki do książek dla moich dzieci.

ZAPRASZAM DALEJ!!!


Do wykonania zakładek wykorzystałam kolekcję Kaisercraft Pawfect, a dokładnie te papiery: Cats, Kitty oraz Meow. Książki dla dzieci bywają sporych rozmiarów, dlatego też zakładki do nich zrobiłam duże. Bazy stanowi beermata. Za pomocą taśmy klejącej Scor tape 1/2cala przykleiłam dopasowane rozmiarem po dwa paski z arkusza Kitty. W jednym z pasków wycięłam koła i umieściłam koty z arkusza Cats


W górnych rogach zakładek dodałam nity szerokie Warm Metal używając nitownicy Crop-A-Dile.


Ozdobne elementy papierowe pochodzą z arkuszy Meow oraz Cats.


Narożniki zakładek zaokrągliłam narzędziem Crop-A-Dile-Chomper-Tool-Corner.


Wszystkie krawędzie potuszowałam tuszem Distress Tea Dye.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY

NARZĘDZIA
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Tool-Corner
nitownica Crop-A-Dile

DODATKI
nity szerokie Warm Metal

MEDIA
mini tusz Distress Tea Dye

KLEJENIE
dwustronna taśma klejąca Scor tape 1/2cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że nowa kolekcja Kaisercraft Pawfect przypadła Wam do gustu. Dodam, że miłośnicy psów również znajdą w niej coś dla siebie. Moje dzieciaki z zakładek są bardzo zadowolone.

Pozdrawiam serdecznie!!!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: