26 maja 2017

ALBUM DLA PRZYJACIELA

Hej,

Dziś mam przyjemność przedstawić Wam mój pierwszy album wykonany dla Craft4You z okazji Dnia Przyjaciela. Całość jest utrzymana w odcieniach niebieskiego i bieli.

Zapraszam także na tutorial!


Album powstał na bazie papierów Kaisercrafta z cudownej kolekcji Indigo Skies.


Niebieski wzór w tle uzyskałam poprzez nałożenie przez maskę zmieszanej farbki w proszku Magical Shaker w kolorze niebieskim z przezroczystą pastą strukturalną Rangera.



Album jest w formie harmonijki, znajduje się w nim miejsce na 8 zdjęć. Każde z nich podkleiłam kartonem i dodałam koloru niebieskim Magical Shaker Lindy's Stamp Gang.


 Na środkowych stronach nie mogło zabraknąć chlapań białym tuszem Splash! od 13arts.


 Ozdobiłam je gotowymi do naklejania die-cutsami z tej samej pięknej kolekcji Kaisercrafta.


Jak widać na zdjęciach, użyłam dużej ilości gazy oraz sizalu, które przykleiłam za pomocą Tacky Glue.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft Indigo Skies
die-cuts Indigo Skies

MEDIA:
biały tusz Splash! 13arts
przezroczysta pasta strukturalna Rangera
Magical Shaker Bavarian Blue Lindy's Stamp Gang

NARZĘDZIA:
tablica do bigowania Marthy Stewart

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Dzień Przyjaciela to idealna okazja, żeby obdarować najbliższe osoby czymś własnoręcznie zrobionym!

Pozdrawiam!


Jeśli jesteście ciekawi jak zrobić malowane miejsca na zdjęcia w albumie, to zapraszam na tutorial:





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

BEARKIS pisze...

Прекрасно, артистично настроение,адмирации!!!

Alicja pisze...

Благодаря, Bearkis!