19 maja 2017

DZIEŃ DZIECKA - LO

Witajcie,

Pokażę Wam dziś LO, który wykonałam jako inspirację z okazji Dnia Dziecka. Jest jasne i pastelowe, ale przede wszystkim to dość nietypowa praca jak dla mnie, ponieważ zdecydowanie odbiega od mixed mediowych projektów.

Zapraszam dalej!

Do zrobienia tego LO użyłam papierów Blue Fern Studios z kolekcji Courtship Lane. Jako tło posłużył papier Bourbon Avenue, natomiast do wycięcia dodatkowych elementów Concert Hall, Town Gossip oraz Calling Cards.



Jako element urozmaicający tło dodałam kropeczki preparatem Glossy Accents oraz brokat w kleju firmy Ranger w kolorze Burgundy.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Blue Fern Studios: 
Courtship Lane
-Bourbon Avenue
-Concert Hall
-Town Gossip
-Calling Cards.

MEDIA:

medium szklące Glossy Accents
brokat w kleju Burgundy

INNE:
klej Tacky Glue



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Ciekawa jestem co powiecie na taką wersję LO w moim wykonaniu... Zachęcam do próbowania nowych rzeczy!

Pozdrawiam!


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: