13 kwietnia 2018

ALBUM PUDEŁKOWY W STYLU VINTAGE


Witajcie!
Ogromnie cieszy mnie fakt, że będę się z Wami spotykać na łamach bloga Craft4You. Mam nadzieję, że moje inspirację spodobają się Wam, a także zainspirują do twórczych działań. Na moją powitalną pracę przygotowałam album pudełkowy, w którym znalazły się zdjęcia moich najbliższych.





Album powstał na samodzielnie wykonanej bazie, a do jego ozdobienia użyłam papierów i dodatków Kaisercraft z kolekcji "Keepsake". Ta kolekcja utrzymana jest w stonowanych kolorach, zawiera elementy charakterystyczne dla stylu vintage, tematyką nawiązuje do pamiątek i starych fotografii.



Muszę Wam powiedzieć, że to idealna kolekcja dla mnie - bardzo lubię nieco starociowy, romantyczny charakter prac, a do tego często stosuję fotografie stylizowane na retro. Aby podkreślić motyw starych zdjęć, każdą stronę wytuszowałam przy użyciu maski Kaisercraft Grunge Film, nadając jej charakterystyczne dla kliszy fotograficznej zabrudzenia. Aby bardziej urozmaicić tło wykorzystałam farbę Ayeeda Paint Matte Sand, którą potraktowałam tak, jak pastę strukturalną, nakładając ją na papier przez maskę TH Stencil Ringer.



Praca nad albumami zwykle trwa dość długo. Proces dobierania odpowiednich detali może wydawać się, szczególnie początkującym twórcom, żmudny i trudny. Jeśli chcecie ułatwić sobie sprawę, zwróćcie uwagę na papierowe die-cuty, których spory wybór znajdziecie w naszym sklepie. Napisy i grafiki są świetnym uzupełnieniem prac i zdecydowanie skracają czas ich powstawania. W moim albumie wykorzystałam die-cuts oczywiście z kolekcji "Keepsake".


Romantyczny album retro nie może, według mnie, obyć się bez kwiatów. Kilka barwnych plam zdecydowanie ożywiło cały projekt. Papierowe "Vintage Potpourri Cerise" 49 and Market to zestaw kwiatów o różnych rozmiarach, dzięki czemu nadaje się do ozdabiania zarówno bardzo przestrzennych kompozycji, jak i do tych nieco mniej rozbudowanych.



Ta forma albumu, mimo, że robiłam ją po raz pierwszy, z pewnością stanie się moją ulubioną. Można w niej zmieścić naprawdę wiele zdjęć, a po zamknięciu otrzymać zgrabne pudełeczko.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Kaisercraft Keepsake: Collage
Kaisercraft Keepsake: Collected
Kaisercraft Keepsake: Photomontage
Kaisercraft Keepsake: Album

MEDIA:

Ayeeda Paint Matte Sand

DODATKI:

Kaisercraft Keepsake: Die-Cut
Kaisercraft Maska: Grunge Film
Tim Holtz Stencil Ringer
49 and Market Kwiaty Papierowe Vintage Potpourri Cerise

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy: