11 kwietnia 2018

KARTKA Z ECOLINOWYM TŁEM



Witajcie Kochani:),
radosną, wiosenną karteczką z akwarelowym tłem wykonanym za pomocą markerów Ecoline Brush Pen witam się z Wami jako projektantka Craft4You:).

Ostatnio bardzo lubię zwiewne, delikatne, akwarelowe, stemplowe prace, dlatego dziś postanowiłam przetestować w mojej pracowni markery wodne Ecoline Brush Pen dostępne w sklepiku Craft4You,
ale w trochę nietypowy sposób.



Na początku okładkę akrylową z gorjussowegoo stempla, (tę na której przyklejony jest gumowy stempel) pomalowałam Ecolinowymi markerami:
a następnie za pomocą pipety dodałam kilka kropel wody, na tak przygotowaną okładkę przyłożyłam panel kartki - po wyschnięciu uzyskałam bardzo ciekawe, niekontrolowane akwarelowe tło, na którym wykonałam za pomocą tuszu Archival Ink Jet Black i  maski Tima Holza SET 18 napis WONDERFUL.
Na koniec dodałam Gorjussową dziewczynkę - w rezultacie otrzymałam baaardzo wiosenną, lekką karteczkę,która mam nadzieję Wam się spodoba:).







użyte produkty:

STEMPLE:

TUSZE:

pozdrawiam cieplutko
życząc miłego dnia:)


Brak komentarzy: