16 kwietnia 2018

MIX MEDIOWY REGAŁ...


Witam serdecznie!
W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać ozdobiony regał od Kaisercraft Beyond The Page Mini Album Bookshelf. To moje drugie podejście do tej ozdoby, tym razem posłuży ona jako miejsce na odkładane w domu klucze ;)





Postawiłam na kolor szary i fiolet. W pierwszej kolejności nałożyłam dwukrotnie Gesso Białenastępnie przez maskę Little Flowers  naniosłam Gel Medium. W narożniki nałożyłam pastę strukturalną ze zmielonym pumeksem Amsterdam Pumice Middle Medium.
Pod kwiatową kompozycję przykleiłam za pomocą Gel Medium gazę, sizal oraz elementy metalowe Idea Ology Silver KeysCałość pokryłam  białym gesso i następnie mgiełką Starburst Prima Donna Purple.
Całą pracę wykończyłam tuszami akrylowymi SPLASH Black White oraz stemplem Texture Clear Stamp Botanical







WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI
Regał MDF Beyond The Page Mini Album Bookshelf
Kwiaty Mixology Champagne
Maska Little Flowers
Stempel Texture Clear Stamp Botanical
Elementy metalowe Idea Ology Silver Keys

MEDIA
Pasta Amsterdam Pumice Middle Medium
Gesso białe-grunt akrylowy
Medium żelowe Gel Medium
Tusz akrylowy SPLASH Black
Tusz akrylowy SPLASH White
Farba Ayeeda Paint METALLIC Violet
Mgiełka Starburst Prima Donna Purple


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!


Brak komentarzy: